Mer från Höganäs

För någon vecka sedan skrev jag ju om att vi varit i Höganäs och besökt Magasin 36 och Butiken. I helgen var vi där igen och denna gången blir det några bilder från ovanvåningen, som är inredd som en lägenhet. Kan inte förstå hur vi kunde missa detta förra gången, men jag var nog lite omtumlad av alla intryck vid det besöket.


Och jag säger som förra gången, har man möjlighet ska man absolut göra ett besök här.

Nu ska jag bläddra lite i Ikeakatalogen som kom i dag, har redan tjuvkikat på nätversionen, men det är ändå något visst med att bläddra i den på riktigt.

Ha det så bra!

Kommentarer

  1. Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!

    Hälsningar
    /Lina

    SvaraRadera
  2. Ser ju helt fantastiskt ut! Dit måste jag åka!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg